Museari Queer Art

“Museari Queer Art” és una mostra d’art que ens ofereix un panorama divers tant pel que fa als artistes com a les tècniques emprades. Una perspectiva polièdrica del que ha estat l’activitat expositiva durant la tercera temporada d’exposicions a “Museari. Museu de l’Imaginari” www.museari.com

L’exposició compta amb una peça de cada artista dels qui han exposat a l’entorn online “Museari” des de juny de 2017 fins a juliol de 2018:

Mar C. Llop
Andrea Perissinotto
Mar Morón
Alex Francés
Sara Colaone
Gledys Macías
Lucía Marrades
Emilio Martí
Javier Velasco
Lluís Masià
Anna Maria Staiano
Angel Garcus

Al voltant de l’exposició s’ha organitzat tot un seguit d’activitats:

1. Dimecres 13 de juny de 2018 a les 20:00h: Inauguració de l’exposició a la Fundació La Posta (Pintor Fillol, 2, València)
2. Dimarts 19 de juny de 2018 a les 20:00h: Visita comentada a l’exposició per al Col·lectiu Lambda i altres associacions.
3. Dimecres 27 de juny de 2018 a les 20:00h: Xerrada col·loqui amb educadors/es i activistes LGTB
4. Dimecres 11 de juliol de 2018 a les 20:00h: Xerrada col·loqui amb artistes i periodistes LGTB
5. Dimarts 17 de juliol de 2018 a les 20:00h: Celebració del tercer aniversari de Museari. Festa de Comiat amb actuacions i entrega dels Premis MUSEARI 2018.

Els premiats Museari 2018 són:

Jordi Petit
Ana Navarrete
Revista “Los Ojos de Hipatia”
Ángel Pueyo Campos

En el marc de Mostra la Ploma, Festival Internacional de Cinema i Cultura per la Diversitat Sexual, de Génere i Familiar. Amb la col·laboració de Lambda, col·lectiu LGTB.