Processos a contracorrent. Inner Nature en diàleg glocal

“Processos a contracorrent. Inner Nature en diàleg glocal” és una exposició que recull la tercera edició de INNER NATURE, des de les diferents formulacions que ha pres en els contextos locals que han rebut la mostra al llarg de 2017 i 2018.

El projecte expositiu per a la Fundació La Posta presenta les obres dels 12 artistes seleccionats, juntament amb la documentació de les propostes que s’han anat realitzant al llarg de la seva itinerància. L’objectiu és reflexionar sobre algunes de les principals problemàtiques vinculades a l’aigua en un context de canvi climàtic des d’una mirada àmplia i diversa. Aquest projecte articula elements locals i problemàtiques globals des de les possibilitats que ofereix el videoart en diàleg amb altres disciplines.

La mostra inclou els següents treballs:

• “A Virtual Guided Tour in the Aegean Sea”, Ronnie Karfiol
  • “River in Flood”, Johanna Reich
  • “The Weather Forecast”, Roosje Verschoor
  • “Menú Nuclear”, Lucía Loren y Juanma Valentín
  • “Disappearing Streams”, Nobina Gupta
  • “The Story of Water”, Pat van Boeckel
  • “Sea Change”, Anna Day
  • “Lifetide”, Despina Economopoulou
  • “New Lands”, Antonia Bañados
  • “Water Makes Life Possible on Earth”, Kim Jin Kook
  • “Equilibrar (To Balance)”, Clare Charnley & Patricia Acevedo
  • “River Text”, Hugh Livingston

PROGRAMA:

Divendres 19 d’octubre

19:00h- Presentació de l’exposició. José Albelda (UPV), Guillem Cervera (Fundació La Posta), Lorena Rodríguez Mattalia (UPV).

19.20h- Processos locals del projecte INNER NATURE. Estela López de Frutos (UPV), Chiara Sgaramella (UPV) i Virginia López (PACA).

19.30h- Taula rodona: “Art i ecologia: diàlegs entorn de l’aigua”. Francesc La Roca (Fundació Nova Cultura de l’Aigua) i Lucía Loren (Artista interdisciplinari). Modera: José Albelda (UPV).

Divendres 26 d’octubre

19.00h- Presentació de “A contracorrent”, mostra de les obres seleccionades al taller de videoart i Ecologia. Miguel Ángel Baixauli (Fundació La Posta), Estela López de Frutos (UPV), Lorena Rodríguez Mattalia (UPV), José Albelda (UPV).

CARTEL INNER NATURE LA POSTA

Presentació INNER NATURE EXHIBITION