Fundació La Posta acreditada per SBB Nederland per a l’entrenament d’estudiants de MBO Utrecht Event Academie

Fundació La Posta ha estat acreditada per SBB Cooperation Organisation for Vocational Education, Training and the Labour Market ―l’organisme governamental holandès que supervisa les pràctiques d’estudiants holandesos a l’estranger―, per a rebre estudiants en pràctiques que van a seguir programes d’entrenament, en el present cas procedents de MBO Utrecht Event Academie.

Event Academie de MBO Utrecht, situada a Bontekoelaan, 1, 3526 RA Utrecht [www.event-mboutrecht.nl], és una de les 13 acadèmies que formen part de MBO Utrecht. Es tracta d’una xicoteta escola d’events ―caracteritzada per un tracte personalitzat amb l’alumne―, encara que és la més important dels Països Baixos. Comparteix l’edifici amb la Herman Brood Academie de música, en un entorn d’inspiració per a les arts. A més, Event Academie de MBO Utrecht col·labora amb ONG’s a l’Àfrica, com la col·laboració amb RESPO International i Dires House of Sport a Addis Abeba, la capital d’Etiòpia, per al desenvolupament del programa Get Up & Move Somebody, per al finançament d’un nou autobús esportiu i de joc amb el qual els entrenadors esportius SPAT amb discapacitats utilitzen un minibús per a diverses escoles perquè els nens amb discapacitats reban classes d’esports. En aquests projectes estan implicats els alumnes i empreses i entitats que col·laboren en els programes d’entrenament d’alumnes de MBO Utrecht Event Academie.

En Event Academie de MBO Utrecht, per accedir a la possibilitat de desenvolupar pràctiques a l’estranger, els estudiants de l’escola han de ser elegits per aquesta en funció de les seves qualificacions, de estar elegits, poden escogir destinació entre un ampli ventall de possibilitats. A partir d’ara Fundació La Posta forma part d’aquestes possibilitats.