“En l’abisme de la meua ment”. La ressenya

Conferències

El divendres 13 de gener de 2023 va estar a la Fundació La Posta Manuela Trasobares per celebrar la seua obra plàstica, i amb motiu de la recent publicació del seu llibre “Voluntat de Poder” (Editorial Hidroavión, 2022).

Bots, heteronorma i dissidència

Conferències

En el marc de l'exposició de Felipe Rivas San Martín "Sexual Data", una conversa entre Felipe Rivas i Valentina Henríquez "Bots, heteronorma i dissidència".

Conferència sobre La Resistència Invisible del Quotidià II: Equívoc

Conferències

Amb motiu de la inauguració de l'exposició La Resistència Invisible del Quotidià II: Equívoc, amb obres de Kim Schoen i Aitor Lajarin, vam tenir ocasió d'escoltar en conferència al seu comissari Joan Fabuel explicant el context conceptual en què es produeix la mateixa i alguns detalls d'interès per situar la seva significació i rellevància en aquests moments.

Inauguració de la Fundació La Posta

Conferències

Inauguració de la seu de la Fundació La Posta al carrer Pintor Fillol, 2, de València, el 13 de novembre de 2014. En els parlaments el Sr. Romà de la Calle, president del Patronat de la Fundació, el Sr. Ricard Huerta, director de l'Institut Universitari de Creativitat i Innovacions Educatives, organitzador del Congrés Internacional sobre Educació Artística i Diversitat Sexual (EDADIS), que ha produït l'exposició "L'Aula Invertida. Estratègies Pedagògiques i Pràctiques Artístiques des de la Diversitat Sexual", actualment en exhibició, així com el Sr. Luis Noguerol, del Comitè organitzador d'aquest Congrés. Va obrir l'acte Joan Fabuel, Comissari Resident de la Fundació La Posta, que després d'unes paraules recordant a tots els integrants de l'equip La Posta, va donar la paraula a Romà de la Calle; i es va tancar l'acte amb unes paraules de Maria Tinoco, coordinadora de sala de la Posta i comissària de l'exposició que estarà oberta al públic fins al pròxim 13 de desembre.