Primer Patronat de la Fundació La Posta

Sr. Romà de la Calle de la Calle, President

Romà de la Calle (Alcoi, 1942), és catedràtic d’Estètica i Teoria de les Arts de la Universitat de València, President de la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Carles, President honorari de l’Associació Valenciana de Crítics d’Art, membre del Patronat del Museu de la Universitat d’Alacant (MUA) i del Patronat Especial Martínez Guerricabeitia, de la Fundació General de la Universitat de València. Està en possesió de la Creu Alfons X el Savi i de la Medalla de Plata al Mèrit Professional del Ministeri d’Educació.

Sr. Álvaro de los Ángeles Rodríguez, Vocal

Álvaro de los Ángeles (València, 1971), Master of Fine Arts en Norwich School of Art and Design, professor associat Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l’Art de la Universitat Politècnica de València, Subdirector d’Activitats i Programes Culturals de l’IVAM, comisari d’exposicions independent i crític d’art.

Sr. Guillem Cervera Pascual, Secretari

Guillem Cervera Pascual (València, 1959), llicenciat en Dret per la Universitat de València, realitza els cursos de doctorat en el Departament d’Urbanisme de la UPV, i obté el títol de Doctor per la Universitat de Barcelona. En l’última fase de la investigació que va donar lloc a la tesi ―sobre la renovació urbana―, fixa la seua atenció en el fet que en el camp de l’urbanisme el Dret ha confiat la producció d’efectes jurídics als plànols ―un tipus d’imatge―, quan habitualment es basa en el llenguatge, el que orienta la seva tasca investigadora postdoctoral cap a l’estudi de la imatge. En aquest context funda La Posta, Centre de Recerca de la Imatge.

Segon Patronat de la Fundació La Posta

Sr. Romà de la Calle de la Calle, President

Sra. María José Martínez de Pisón Ramón, Vocal

María José Martínez de Pisón (València), Doctora per la Universitat Politècnica de València, professora de la Facultat de Belles Arts de Sant Carles de València -estudis de grau i en el Màster d’Arts Visulas i Multimèdia-, membre fundadora de Laboluz, membre fundadora de l’Associació Cultural Plutón.cc, investigadora i artista.

Sr. Guillem Cervera Pascual, Secretari