A través de diversos moments i llocs: L’estratègia de l’herba

Screening

Una producció original de Cinema per vindre ―La estratègia de l'herba, dalt a la pantalla― que resumeix força bé la forma d'operar d'aquestes jornades de cinema de no-ficció i experimental, l'activitat de les quals incorpora a participants i públic d'una manera poc diferenciada introduint-los en un flux que travessa diversos moments i llocs.


Trap

Screening

En preguntar-li a Pedro G. Romero "Existeix hui la contracultura?", Contesta: "Hi ha ressons i miralls d'això que, històricament, coneixem com «la contracultura», no sé, la Comuna Antinacionalista Zamorana ressona a Espai en Blanc, o en els Tiqqun a França o a Mèxic; Ocaña i Nazario són fàcilment transportables a certa formes d’allò queer, o la rumba suburbial té la mateixa poesia que el trap que escolta flamenc..."


Travestir-se és Resistir-se

Screening

Ser part d'un grup històricament exclòs com ho és la comunitat LGBTI, em va permetre entendre que en el camp de l'exigibilitat de drets hi ha un recurs que contínuament és saquejat i destrozad: l'imaginari simbòlic; qui ho conquesta, ha aconseguit guanyar gran part del terreny, així, l'art esdevé una estratègia i el cos en una eina.


8 FOTÒGRAFS (xilens)

Screening

Aquesta temporada a Fundació La Posta la programació de Labi 02 ha estat protagonitzada per fotògrafs xilens: Alexis Díaz B., Paloma Sagüez, Rodolfo Muñoz, Francisco Navarrete Sitja, Jorge Pérez. #FOTOGRAFIACHILEValencia


Miniatures Kluge

Screening

Com sol ser habitual en La Posta, després de la celebració d'una exposició centrada en l'audiovisual, perllonguem l'experiència a la web. En aquest cas ―després de "Alexander Kluge. Jardins de Cooperació"―, ho fem amb un treball que no s'ha vist en l'exposició cinematogràfica però que resumeix molt bé algunes de les característiques més destacables dels treballs que es van exhibir en la mateixa (en 2 programes). Es tracta de Vermischte Nachrichten (Miscel·lània de notícies), un treball de Kluge i Beate Mainka-Jellinghause de 1988


The Art of My Scars (2016)

Screening

El nostre amic Kay J. Browning, de Devon, UK, que vam conèixer a través de Beccy Strong, que va participar en l'exposició "neXes. Noves mirades a la fotografia documental europea", ens envia un vídeo molt bo (el que podeu veure a dalt)


Parany

Screening

Com sol ser habitual a La Posta, després de l'exhibició de treballs videogràfics/cinematogràfics en sala, els deixem en exhibició a la nostra web 24 hores 7 dies a la setmana. El fet té més interès si és possible en el cas de Parany de Jaume Subirana/Gringos ―el qual es va exhibir durant la presentació de Apologia/Antologia, la recopilació de vídeo-art dels últims 50 anys a Espanya, impulsada per la distribuïdora Hamaca―, ja que aquesta obra no pertany al catàleg d'Hamaca, llavors no està a la web del projecte


“No sóc plenament feliç a no ser que estiga ací, al meu país”. Notes post-curatorials

Screening

Amb el dispositiu audiovisual posat en obra durant l'exposició, Nicoleta Moise va posar en escena, a través d'una projecció en directe, l'ús que les persones assistents van fer del seu llibre. La forma de passar les pàgines, de detenir-se en certes imatges o textos; però també la manera en què les mans que toquen el llibre el desplacen de la seva ubicació, el llisquen o s'inclinen, reencuadrando a la pantalla de projecció les imatges del llibre manipulat.