Subjecte en qüestió

Performance

Amb la performance-instal·lació "Subjecte en qüestió" l'artista busca qüestionar el llenguatge de les imatges.

CINEMA PER VINDRE 2017. Autories, col·lectius, comunitats i processos fílmics

Cinema per Vindre

Cinema per Vindre sorgeix fa cinc anys amb l'objectiu d'activar una comunitat d'agents, individuals i col·lectius, al voltant del cinema i la imatge contemporània. Comunitat més o menys efímera, vinculada cada vegada a l'esdeveniment de la seva pròpia emergència però que insisteix i subsisteix en el temps.

2009. Guillain-Barre

Conferències

Fundació La Posta participa a FICAE 3 al bloc "Espais de Reflexió", amb la Conversa(c)ció "2009. Guillain-Barre" amb Pepa L. Poquet i Pep MIralles.

LABi

Col·laboracions

El LABi (Laboratori de pensament, creació i difusió de la imagtge) s'erigeix com un espai en el qual poder experimentar i investigar noves vies d'estudi i comprensió de la imatge en connexió amb les necessitats ciutadanes.

[In]Clots

Presentacions

El 14 de desembre dimecres a les 19 hores, es presenta a la Fundació La Posta el material derivat del projecte [In]Clots, recopilat en un catàleg i en un vídeo.

Presentació del web Cinema Processual

Presentacions

El proper divendres 9 de desembre, a les 19h es presenta el web de Cinema Processual. Amb l'assistència de Miguel Morey, Carmen Pardo, Vicente Ponce i María José Martínez de Pisón, Miguel Ángel Baixauli presentarà aquest projecte, lloc de publicació de textos teòrics i fragments fílmics, en el qual presenta també el seu últim film en procés, Veure no és parlar (2016).

La Visibilitat Trans en la Història. Conferència

Conferències

En el marc de l'exhibició d'una nodrida mostra de treballs "Museari: Estètiques de la Diversitat Sexual" a la seu la Fundació La Posta, tindrà lloc la conferència de Germán Navarro Espinach "La Visibilitat Trans en la Història" el 23 de juny a les 20.00 hores. Els itineraris d'algunes persones trans en la història i certs mites relacionats amb la fusió dels éssers humans amb altres animals comencen des de la més remota antiguitat, època en la qual un únic gènere era l'expressió de la perfecció.

Urko Gato a La Posta

Performance

La capacitat d'Urko per representar les seves vivències personals mitjançant cançons, vídeos, performances, imatges i altres models de creacions artístiques, encaixa perfectament amb la defensa de l'art com a camp d'acció per a la millora social, cosa que aquí defensem.

Política(ques) d’un cinema (per vindre)

Cinema per Vindre

En la IV edició de CINEMA PER VINDRE, celebrada al febrer i març de 2016, es van plantejar a la secció d'IMATGE una sèrie de tres diàlegs a dos nivells: diàlegs entre pel·lícules actuals i pel·lícules de la modernitat fílmica, i diàlegs entre cineastes convidats i persones d'altres camps disciplinaris. Totes les pel·lícules escollides tenen un marcat caràcter polític, amb la qual cosa es va establir una pràctica dialògica amb els processos polítics com a element articulador. A més, als cineastes convidats, se'ls van realitzar una serie d'entrevistes filmades en què es va dialogar fonamentalment sobre la política al cinema contemporani.

Taller “Assercions i Contradiccions en els processos participatius”

Col·laboracions

Dissabte 9 de maig a la Fundació La Posta, segona jornada del taller teòric-pràctic "Assercions i Contradiccions en els processos participatius" en què s'aborda els fonaments, dubtes i contradiccions de la participació tal com es concep i s'aplica en l'actualitat.