Transitant fronteres. Activitats paral·leles

Col·laboracions

En el marc de l'exposició "Transitant fronteres", organitzada per LABi (Laboratori de pensament, creació i difusió de la imatge), un projecte del Màster en Fotografia, Art i Tècnica de la Universitat Politècnica de València en col·laboració amb Fundació La Posta; amb treballs d'Odette Fajardo, Anita Pouchard Serra, Marina Álvarez-Dardet (per a MAKUN d'Emilio Martí López), Fermín Jiménez Landa, Esmeralda Pérez Tamíz i Anja Krakowski; s'han organitzat un seguit d'activitats paral·leles:

Trames Feministes. Activitats paral·leles

Col·laboracions

En el marc de l'exposició "Trames Feministes", amb treballs de Teresa Lanceta, Bia Sants, Miriam Martínez Guirao, el projecte artístic col·lectiu CraftCabanyal i Anabel Mateo; amb la participació especial d'Eva Viera; organitzada per l'equip Labi, un grup d'estudiants del Màster en Fotografia, Art i Tècnica de la Universitat Politècnica de València, en col·laboració amb la Fundació La Posta, es va a desenvolupar un conjunt d'activitats paral·leles:

Llocs suspesos. Activitats paral·leles

Col·laboracions

En ocasió de l'exposició "Llocs suspesos. Revitalitzant identitats urbanes", que inclou la participació dels i les artistes Pepa L. Poquet i Pau Figueres, juntament amb el taller March, durant aquest mes de febrer s'han organitzat un conjunt d'activitats paral·leles, tot el qual ha estat organitzat per l'equip LABi, un grup d'estudiants del Màster en Fotografia, Art i Tècnica de la Universitat Politècnica de València, en col·laboració amb la Fundació la Posta.

Portar la pel·lícula a una altra part. La jornada final

Cinema per Vindre

Dins el taller "Portar la pel·lícula a un altre part" que ha dirigit Sofia Asencio del 27 de novembre al 1 de desembre (entre el Centre del Carme Cultura Contemporània i La Posta), s'anunciava per a la jornada final una "pel·lícula-performance" envoltada d'un cert misteri, perquè es permetia la possibilitat de participar-hi amb independència de la resta del taller; només una condició: havia de romandre atent a la pantalla per conèixer el punt de trobada, que va resultar ser, segons es va donar a conèixer 24 hores abans, a Plutón CC (C/ En Plom, 5)

Presentació de CONCRETA dedicada a Cinema per vindre

Cinema per Vindre

Dins de la programació de la VI edició de Cinema per vindre, presentació del número monogràfic de CONCRETA dedicat a Cinema per vindre + projecció de la pel·lícula Umbracle de Pere Portabella, a la Filmoteca, dijous 29 de novembre a les 20h.

Gala La Erreria: Un Toc de Rosa

Performance

El col·lectiu d'art queer La Erreria (House of Bent) presenta una celebració lúdico-festiva per marcar el seu 9 aniversari amb la performance "Bent Love" (amor retort) de Graham Bell Tornado.

Portar la pel·licula a una altra part

Cinema per Vindre

(ES) En este taller propongo un trabajo experimental alrededor de una película y las formas de verla. Vamos a dividirla en fragmentos y vamos a decidir en qué lugares se proyectarán esos fragmentos. Esto generará un tránsito paralelo al film.

Les ciutats impossibles (2018)

Cinema per Vindre

Última pel·lícula de Chus Domínguez, un treball sobre el colonialisme espanyol al Marroc. Entre 1947 i 1949 el fotògraf establert a Canàries Bonifacio Hernández Gil realitza nombroses fotografies per a l'exèrcit i l'administració colonial de l'anomenada Àfrica Occidental Espanyola. En les seves imatges apareixen ciutats noves com a escenaris de pel·lícules de ciència ficció, envoltades del desert i mig buides, preparades per acollir el nou home que el règim dissenyava.

Fundació La Posta acreditada per SBB Nederland per a l’entrenament d’estudiants de MBO Utrecht Event Academie

Col·laboracions

Fundació La Posta ha estat acreditada per SBB Cooperation Organisation for Vocational Education, Training and the Labour Market ―el organisme governamental holandès que supervisa les pràctiques d'estudiants holandesos a l'estranger―, per a rebre estudiants en pràctiques que van a seguir programes d'entrenament, en el present cas procedents de MBO Utrecht Event Academie.

Gordon Matta-Clark: Jacob’s Ladder a Documenta 6

Presentacions

Presentació de la pel·lícula inèdita de l'obra de Gordon Matta-Clark: Jacob Ladder a Documenta 6 (1977) a càrrec de Harold Berg i Rodolfo Muñoz. Es parlarà del procés i gestió de la pel·lícula i la implicació dels presentadors en aquesta. Per després donar pas a la conversa entre Harold Berg, Núria Enguita, moderada per Rodolfo Muñoz.