IP29 òpera incidental / Variacions sobre el pla

Performance

Continuem amb la sèrie "Silenci" que desenvolupa Norberto Llopis Segarra en col·laboració amb Miguel Ángel Baixauli i Fundació La Posta, ara amb la participació de Rafael Tormo Cuenca, en el marc de "Variacions sobre el pla" comissariat per Juan Luis Toboso i Angela Montesinos, de la línia de programació IVAM Produeix. Ara: IP29 ÒPERA INCIDENTAL

Posada en qüestió / Variacions sobre el pla

Performance

Continuem amb la sèrie "Silenci" que desenvolupa Norberto Llopis Segarra en col·laboració amb Miguel Ángel Baixauli i Fundació La Posta, ara amb la participació de Paula Valero Comín, en el marc de "Variacions sobre el pla" comissariat per Juan Luis Toboso i Angela Montesinos, de la línia de programació IVAM Produeix. Ara POSADA EN QÜESTIÓ

Des-ús / Variacions sobre el pla

Performance

“Des-ús”, per Norberto Llopis, en col·laboració amb Miguel Angel Baixauli i la Fundació La Posta, de la línia de programació IVAM Produeix.

Silenci / Variacions sobre el pla

Performance

"Silenci" de Norberto Llopis. Un programa en col·laboració amb Miguel Angel Baixauli i la Fundació La Posta dins el cicle Variacions sobre el pla, comissariat per Juan Luis Toboso i Ángela Montesinos, de la línia de programació IVAM Produeix.

Transitant fronteres. Activitats paral·leles

Col·laboracions

En el marc de l'exposició "Transitant fronteres", organitzada per LABi (Laboratori de pensament, creació i difusió de la imatge), un projecte del Màster en Fotografia, Art i Tècnica de la Universitat Politècnica de València en col·laboració amb Fundació La Posta; amb treballs d'Odette Fajardo, Anita Pouchard Serra, Marina Álvarez-Dardet (per a MAKUN d'Emilio Martí López), Fermín Jiménez Landa, Esmeralda Pérez Tamíz i Anja Krakowski; s'han organitzat un seguit d'activitats paral·leles:

Trames Feministes. Activitats paral·leles

Col·laboracions

En el marc de l'exposició "Trames Feministes", amb treballs de Teresa Lanceta, Bia Sants, Miriam Martínez Guirao, el projecte artístic col·lectiu CraftCabanyal i Anabel Mateo; amb la participació especial d'Eva Viera; organitzada per l'equip Labi, un grup d'estudiants del Màster en Fotografia, Art i Tècnica de la Universitat Politècnica de València, en col·laboració amb la Fundació La Posta, es va a desenvolupar un conjunt d'activitats paral·leles:

Llocs suspesos. Activitats paral·leles

Col·laboracions

En ocasió de l'exposició "Llocs suspesos. Revitalitzant identitats urbanes", que inclou la participació dels i les artistes Pepa L. Poquet i Pau Figueres, juntament amb el taller March, durant aquest mes de febrer s'han organitzat un conjunt d'activitats paral·leles, tot el qual ha estat organitzat per l'equip LABi, un grup d'estudiants del Màster en Fotografia, Art i Tècnica de la Universitat Politècnica de València, en col·laboració amb la Fundació la Posta.

Portar la pel·lícula a una altra part. La jornada final

Cinema per Vindre

Dins el taller "Portar la pel·lícula a un altre part" que ha dirigit Sofia Asencio del 27 de novembre al 1 de desembre (entre el Centre del Carme Cultura Contemporània i La Posta), s'anunciava per a la jornada final una "pel·lícula-performance" envoltada d'un cert misteri, perquè es permetia la possibilitat de participar-hi amb independència de la resta del taller; només una condició: havia de romandre atent a la pantalla per conèixer el punt de trobada, que va resultar ser, segons es va donar a conèixer 24 hores abans, a Plutón CC (C/ En Plom, 5)