Mirona Mirada

Performance

El grup WDC format per: Walker Citizen (Elia Torrecilla), Damian von Rosemarín (Pepe Romero) i Camomille de Rodríguez (Almudena Millán), realitzen des de l'any 2015 "Accions desapercebudes" que, hereves dels "Street Works" realitzats a la fi de els seixanta a NY, són performances espontànies i imperceptibles que constitueixen microrelats poètics immersos en la quotidianitat i en què s'interactua amb les ciutadanes i l'entorn.

Transitant en els límits pels recorreguts de Apologia/Antologia (HAMACA)

Presentacions

Les obres seleccionades per a aquesta presentació d'Antologia/Apologia conformen un dels recorreguts possibles a través de la compilació, certament en els límits de les categories que l'organitzen (conceptual, desmuntatge i apropiació, polític i social, identitat de gènere, orientació sexual i polítiques del cos), buscant les zones d'intersecció amb el camp del cinema assaig o cinema documental de creació. El recorregut resultant s'ha caracteritzat per reparar en obres que aprofundeixen en el desarrelament i en l'art de la memòria.

Públics per Vindre (II)

Cinema per Vindre

Públics per vindre consistirà en una sèrie de sessions de treball del grup d'espectadors i participants a les activitats de Cinema per vindre 2017, que passen a elaborar els seus propis treballs fílmics; sessions d'un Taller de Públics per vindre (II) que es desenvoluparan durant el mes de maig a la Fundació La Posta. La culminació del procés serà la presentació pública dels treballs resultants el dia 27 de maig, a les 20h, a la mateixa Fundació La Posta.

Taller Graffiti digital

Conferències

El proper diumenge 7 de maig a les 18h, LABi (Laboratori de pensament, creació i difusió de la imatge) organitza un taller dirigit per l'arquitecte i artista tunisià Khairi Jemli. Aquest taller, que comptarà amb la participació dels grafiters valencians Juzfu, Captus i Fuelle, consistirà en apropar el públic a noves maneres d'entendre i crear art urbà gràcies a la tecnologia.

Subjecte en qüestió

Performance

Amb la performance-instal·lació "Subjecte en qüestió" l'artista busca qüestionar el llenguatge de les imatges.

CINEMA PER VINDRE 2017. Autories, col·lectius, comunitats i processos fílmics

Cinema per Vindre

Cinema per Vindre sorgeix fa cinc anys amb l'objectiu d'activar una comunitat d'agents, individuals i col·lectius, al voltant del cinema i la imatge contemporània. Comunitat més o menys efímera, vinculada cada vegada a l'esdeveniment de la seva pròpia emergència però que insisteix i subsisteix en el temps.

2009. Guillain-Barre

Conferències

Fundació La Posta participa a FICAE 3 al bloc "Espais de Reflexió", amb la Conversa(c)ció "2009. Guillain-Barre" amb Pepa L. Poquet i Pep MIralles.

LABi

Col·laboracions

El LABi (Laboratori de pensament, creació i difusió de la imagtge) s'erigeix com un espai en el qual poder experimentar i investigar noves vies d'estudi i comprensió de la imatge en connexió amb les necessitats ciutadanes.

[In]Clots

Presentacions

El 14 de desembre dimecres a les 19 hores, es presenta a la Fundació La Posta el material derivat del projecte [In]Clots, recopilat en un catàleg i en un vídeo.

Presentació del web Cinema Processual

Presentacions

El proper divendres 9 de desembre, a les 19h es presenta el web de Cinema Processual. Amb l'assistència de Miguel Morey, Carmen Pardo, Vicente Ponce i María José Martínez de Pisón, Miguel Ángel Baixauli presentarà aquest projecte, lloc de publicació de textos teòrics i fragments fílmics, en el qual presenta també el seu últim film en procés, Veure no és parlar (2016).