Exhibició dels resultats del taller “Aigua”

Col·laboracions

Un mes de tallers a la Fundació La Posta, entre meitat de desembre de 2023 i meitat de gener de 2024, amb arquitectes i artistes, per treballar sobre el territori i el paisatge.

La documental edicions en Fundació La Posta

Col·laboracions

Durant un període de tres mesos, La documental edicions serà una editorial resident a la Fundació La Posta. Els divendres dels mesos d'octubre, novembre i desembre, La documental estarà presencialment a la sala que Fundació La Posta té al carrer Pintor Fillol, al barri del Carme de València

Transitant fronteres. Activitats paral·leles

Col·laboracions

En el marc de l'exposició "Transitant fronteres", organitzada per LABi (Laboratori de pensament, creació i difusió de la imatge), un projecte del Màster en Fotografia, Art i Tècnica de la Universitat Politècnica de València en col·laboració amb Fundació La Posta; amb treballs d'Odette Fajardo, Anita Pouchard Serra, Marina Álvarez-Dardet (per a MAKUN d'Emilio Martí López), Fermín Jiménez Landa, Esmeralda Pérez Tamíz i Anja Krakowski; s'han organitzat un seguit d'activitats paral·leles:

Trames Feministes. Activitats paral·leles

Col·laboracions

En el marc de l'exposició "Trames Feministes", amb treballs de Teresa Lanceta, Bia Sants, Miriam Martínez Guirao, el projecte artístic col·lectiu CraftCabanyal i Anabel Mateo; amb la participació especial d'Eva Viera; organitzada per l'equip Labi, un grup d'estudiants del Màster en Fotografia, Art i Tècnica de la Universitat Politècnica de València, en col·laboració amb la Fundació La Posta, es va a desenvolupar un conjunt d'activitats paral·leles:

Llocs suspesos. Activitats paral·leles

Col·laboracions

En ocasió de l'exposició "Llocs suspesos. Revitalitzant identitats urbanes", que inclou la participació dels i les artistes Pepa L. Poquet i Pau Figueres, juntament amb el taller March, durant aquest mes de febrer s'han organitzat un conjunt d'activitats paral·leles, tot el qual ha estat organitzat per l'equip LABi, un grup d'estudiants del Màster en Fotografia, Art i Tècnica de la Universitat Politècnica de València, en col·laboració amb la Fundació la Posta.

Portar la pel·lícula a una altra part. La jornada final

Col·laboracions

Dins el taller "Portar la pel·lícula a un altre part" que ha dirigit Sofia Asencio del 27 de novembre al 1 de desembre (entre el Centre del Carme Cultura Contemporània i La Posta), s'anunciava per a la jornada final una "pel·lícula-performance" envoltada d'un cert misteri, perquè es permetia la possibilitat de participar-hi amb independència de la resta del taller; només una condició: havia de romandre atent a la pantalla per conèixer el punt de trobada, que va resultar ser, segons es va donar a conèixer 24 hores abans, a Plutón CC (C/ En Plom, 5)

Portar la pel·licula a una altra part

Col·laboracions

En aquest taller propose un treball experimental al voltant d'una pel·lícula i les formes de veure-la. Anem a dividir-la en fragments i anem a decidir en quins llocs es projectaran aquests fragments. Això generarà un trànsit paral·lel al film.

Les ciutats impossibles (2018)

Col·laboracions

Dins de la VI edició de Cinema per vindre, es projecta en Fundació La Posta Última pel·lícula de Chus Domínguez, un treball sobre el colonialisme espanyol al Marroc

Fundació La Posta acreditada per SBB Nederland per a l’entrenament d’estudiants de MBO Utrecht Event Academie

Col·laboracions

Fundació La Posta ha estat acreditada per SBB Cooperation Organisation for Vocational Education, Training and the Labour Market ―l'organisme governamental holandès que supervisa les pràctiques d'estudiants holandesos a l'estranger―, per a rebre estudiants en pràctiques que van a seguir programes d'entrenament, en el present cas procedents de MBO Utrecht Event Academie.