ES PREGA TOCAR. CaSO4.2H2O. Raúl León-Mendoza

Conferències

Generalment a les exposicions solem trobar-nos amb cartells que diuen “Es prega no tocar”. No obstant això, en el cas de l'exposició de Raúl León Mendoza CaSO4.2H2O, cal que el públic ho toque tot, que agafe amb les mans els treballs en exposició. Perquè no es tracta només de formes i colors, sinó que ha d'apreciar també el pes i la textura dels diferents materials emprats

Obra gràfica i editorials

Conferències

En el marc de l'exposició "Ay veu secreta de l'amor fosc", amb treballs de Jesús Martínez Oliva, estarà amb nosaltres Mili Hernández, el divendres 17 de novembre a les 19:00 hores. En el context de la il·lustració de textos escrits, el treball editorial se'ns presenta com a particularment rellevant. És per aquest motiu que hem convidat a l'editora, la persona que va fundar, juntament amb altres sòcies, FLORES RARAS, perquè compartixca amb nosaltres l'experiència d'una aventura com és l'edició de llibres, i, en particular, llibres il·lustrats , una experiència que s'afegeix a la de llibrera, en conjunt, unes experiències de treball que pensem poden ser d'enorme utilitat per al col·lectiu LGTBIQ+.

“La Vida Nòmada i el Rincón de Ademuz”. Col·loqui

Conferències

La vida nòmada té els seus paisatges, com els que es poden veure a l'exposició “La Vida Nòmada”. A les ciutats: sota els ponts, o antigues zones industrials obsoletes en què ha tornat la naturalesa salvatge, com els que ha registrat Joost Conijn a l'audiovisual «Siddieqa, Firdaus, Abdallah, Soelayman, Moestafa, Hawwa a Dzoel-kifl», fet a Amsterdam; o els que ha fotografiat Denis Ponté: “Nomadic Community Garden” i “Left for Dead”, fet a Londres i Nova York. També paisatges en camp obert: refugis a les muntanyes, i paratges desolats on ningú et buscaria, com els fotografiats per Ulrike von Gültlingen: “Hohrodberg”, construccions militars a Alsàcia; o el mar de pedres de Arroyo Cerezo (Rincón de Ademuz) que ha estudiat el geòleg Enrique Gil Bazán, i que mostrem a “La Vida Nòmada” en un mur de recerca.

Converses Drag

Conferències

El drag ha estat tradicionalment associat als espectacles nocturns de l'escena LGTBIQ+ i determinats ambients socials. Però res a veure amb allò que està vivint el col·lectiu en el moment actual.

Resistir per a existir: la dona en l’àmbit professional

Conferències

El proper dissabte 10 de març a les 12:00h tindrà lloc la trobada "Resistir per a existir: la dona en l'àmbit professional", organitzat per Labi 02 (Laboratori de pensament, creació i difusió de la imatge), un projecte del Màster en Fotografia, Art i Tècnica de la UPV en col·laboració amb la Fundació la Posta.

Taller Graffiti digital

Conferències

El proper diumenge 7 de maig a les 18h, LABi (Laboratori de pensament, creació i difusió de la imatge) organitza un taller dirigit per l'arquitecte i artista tunisià Khairi Jemli. Aquest taller, que comptarà amb la participació dels grafiters valencians Juzfu, Captus i Fuelle, consistirà en apropar el públic a noves maneres d'entendre i crear art urbà gràcies a la tecnologia.

2009. Guillain-Barre

Conferències

Fundació La Posta participa a FICAE 3 al bloc "Espais de Reflexió", amb la Conversa(c)ció "2009. Guillain-Barre" amb Pepa L. Poquet i Pep MIralles.

La Visibilitat Trans en la Història. Conferència

Conferències

En el marc de l'exhibició d'una nodrida mostra de treballs "Museari: Estètiques de la Diversitat Sexual" a la seu la Fundació La Posta, tindrà lloc la conferència de Germán Navarro Espinach "La Visibilitat Trans en la Història" el 23 de juny a les 20.00 hores. Els itineraris d'algunes persones trans en la història i certs mites relacionats amb la fusió dels éssers humans amb altres animals comencen des de la més remota antiguitat, època en la qual un únic gènere era l'expressió de la perfecció.

Seminari sobre Cinema Processual

Conferències

A partir d'una pel·lícula que Miguel Ángel Baixauli està realitzant amb Miguel Morey, anomenada Veure no és parlar, en aquest seminari realitzarem una experiència d'exposició pública d'aquest procés fílmic. A la primera sessió Miguel Morey oferirà una xarrada que serà filmada per incloure al film, i l'endemà Miguel Ángel Baixauli i María José Martínez de Pisón exposaran el marc teòric del "cinema processual" i els procediments pràctics que s'estan posant en obra en aquesta col·laboració.