Presentació INNER NATURE EXHIBITION

Presentacions

Un projecte INNER NATURE EXHIBITION en el qual la Fundació La Posta participa d'una manera molt activa. En la seua tercera edició es planteja com una mostra internacional itinerant (a continuació expliquem en què consistís), una convocatòria organitzada pel Centre d'Investigació Artística i Medi Ambient de la Universitat Politècnica de València, centrat en aquesta edició en els problemes i oportunitats que planteja la gestió de l'aigua hui en dia. Qüestió sobre la qual ens va posar al dia Francesc La Roca, de la Fundació Nova Cultura de l'Aigua, el dia de la presentació de la mostra en el saló d'actes de l'IVAM, el 10 de novembre de 2017.

Transitant en els límits pels recorreguts de Apologia/Antologia (HAMACA)

Presentacions

Les obres seleccionades per a aquesta presentació d'Antologia/Apologia conformen un dels recorreguts possibles a través de la compilació, certament en els límits de les categories que l'organitzen (conceptual, desmuntatge i apropiació, polític i social, identitat de gènere, orientació sexual i polítiques del cos), buscant les zones d'intersecció amb el camp del cinema assaig o cinema documental de creació. El recorregut resultant s'ha caracteritzat per reparar en obres que aprofundeixen en el desarrelament i en l'art de la memòria.

[In]Clots

Presentacions

El 14 de desembre dimecres a les 19 hores, es presenta a la Fundació La Posta el material derivat del projecte [In]Clots, recopilat en un catàleg i en un vídeo.

Presentació del web Cinema Processual

Cinema Processual

El proper divendres 9 de desembre, a les 19h es presenta el web de Cinema Processual. Amb l'assistència de Miguel Morey, Carmen Pardo, Vicente Ponce i María José Martínez de Pisón, Miguel Ángel Baixauli presentarà aquest projecte, lloc de publicació de textos teòrics i fragments fílmics, en el qual presenta també el seu últim film en procés, Veure no és parlar (2016).