Presentació de CONCRETA dedicada a Cinema per vindre

Presentacions

Dins de la programació de la VI edició de Cinema per vindre, presentació del número monogràfic de CONCRETA dedicat a Cinema per vindre + projecció de la pel·lícula Umbracle de Pere Portabella, a la Filmoteca, dijous 29 de novembre a les 20h.

Gordon Matta-Clark: Jacob’s Ladder a Documenta 6

Presentacions

Presentació de la pel·lícula inèdita de l'obra de Gordon Matta-Clark: Jacob Ladder a Documenta 6 (1977) a càrrec de Harold Berg i Rodolfo Muñoz. Es parlarà del procés i gestió de la pel·lícula i la implicació dels presentadors en aquesta. Per després donar pas a la conversa entre Harold Berg, Núria Enguita, moderada per Rodolfo Muñoz.

Cossos en Lluita

Presentacions

Dins l'apartat Espais de Reflexió de FICAE Festival Internacional de Curtmetratges i Art sobre Malalties, amb el format CONVERSA(C)CIONS, el cas del taller COSSOS EN LLUITA. Participen en la presentació Anaïs Florin i Eva Fernández.

Crónicas de bolsillo de Carlos Maiques

Presentacions

Sempre m'ha semblat veure a Carlos Maiques com un autèntic portador d'un do, encara que insistiré en la possibilitat que, a més, s'esforça per oferir un altre; aquest potser si, vinculat amb un cert intercanvi. El primer do fa referència a la capacitat de veure i de fer més enllà del que s'esperava. La possibilitat d'aturar en un espai molt concret, delimitat i parcel·lat de paper, l'essència d'una situació concreta.

Presentació INNER NATURE EXHIBITION

Presentacions

Un projecte INNER NATURE EXHIBITION en el qual la Fundació La Posta participa d'una manera molt activa. En la seua tercera edició es planteja com una mostra internacional itinerant (a continuació expliquem en què consistís), una convocatòria organitzada pel Centre d'Investigació Artística i Medi Ambient de la Universitat Politècnica de València, centrat en aquesta edició en els problemes i oportunitats que planteja la gestió de l'aigua hui en dia. Qüestió sobre la qual ens va posar al dia Francesc La Roca, de la Fundació Nova Cultura de l'Aigua, el dia de la presentació de la mostra en el saló d'actes de l'IVAM, el 10 de novembre de 2017.

Transitant en els límits pels recorreguts de Apologia/Antologia (HAMACA)

Presentacions

Les obres seleccionades per a aquesta presentació d'Antologia/Apologia conformen un dels recorreguts possibles a través de la compilació, certament en els límits de les categories que l'organitzen (conceptual, desmuntatge i apropiació, polític i social, identitat de gènere, orientació sexual i polítiques del cos), buscant les zones d'intersecció amb el camp del cinema assaig o cinema documental de creació. El recorregut resultant s'ha caracteritzat per reparar en obres que aprofundeixen en el desarrelament i en l'art de la memòria.

[In]Clots

Presentacions

El 14 de desembre dimecres a les 19 hores, es presenta a la Fundació La Posta el material derivat del projecte [In]Clots, recopilat en un catàleg i en un vídeo.