Convocatòria per al desenvolupament d’un projecte artístic: Art i Geologia

Publicacions

Fundació La Posta – Laboratori de recerca de la imatge, sempre ha prestat una atenció especial a projectes artístics que posaven el focus d'atenció al territori i al paisatge. Unes vegades el territori més immediat (el mateix barri del Carme) i d'altres amb una perspectiva més àmplia. De vegades amb un contingut més antropològic i de vegades centrant l'atenció en els paisatges.

Art tèxtil a Indonèsia. Ima Novilasari

Publicacions

En l'últim viatge a Indonèsia hem tingut l'oportunitat de conèixer el treball d'Ima Novilasari (1991, Blitar, Indonèsia), que va estudiar a la Facultat d'Art i Disseny de Surakarta. Una artista/artesana que, encara que jove, té una llarga experiència en el camp del tapís, ha desenvolupat entre d'altres un treball col·laboratiu amb esposos i mares "Visualització del significat de parentiu a través del Tapís", un treball que posa en evidència que durant el treball d'elaboració en grup de tapissos sorgeixen altres valors

Fundació La Posta edita el llibre-catàleg de l’exposició “L’Aula Invertida. Estratègies Pedagògiques i Pràctiques Artístiques des de la Diversitat Sexual”

Publicacions

A internet -en el facebook de FIDEX-, es va presentar el 11 de desembre el llibre-catàleg de l'exposició "L'Aula Invertida. Estratègies Pedagògiques i Pràctiques Artístiques des de la Diversitat Sexual ", una obra del Grup de Recerca FIDEX, editada per la Fundació La Posta, a càrrec de Tatiana Sentamans i Daniel Tejero, coordinadora Carmen G. Muriana, i com a Comitè Científic el Patronat de la Fundació La Posta integrat per Román de la Calle, President, Guillem Cervera Pascual, secretari, i María José Martínez de Pisón, vocal.