Des-ús / Variacions sobre el pla

Performance

“Des-ús”, per Norberto Llopis, en col·laboració amb Miguel Angel Baixauli i la Fundació La Posta, de la línia de programació IVAM Produeix.

Silenci / Variacions sobre el pla

Performance

"Silenci" de Norberto Llopis. Un programa en col·laboració amb Miguel Angel Baixauli i la Fundació La Posta dins el cicle Variacions sobre el pla, comissariat per Juan Luis Toboso i Ángela Montesinos, de la línia de programació IVAM Produeix.

Gala La Erreria: Un Toc de Rosa

Performance

El col·lectiu d'art queer La Erreria (House of Bent) presenta una celebració lúdico-festiva per marcar el seu 9 aniversari amb la performance "Bent Love" (amor retort) de Graham Bell Tornado.

Mirona Mirada

Performance

El grup WDC format per: Walker Citizen (Elia Torrecilla), Damian von Rosemarín (Pepe Romero) i Camomille de Rodríguez (Almudena Millán), realitzen des de l'any 2015 "Accions desapercebudes" que, hereves dels "Street Works" realitzats a la fi de els seixanta a NY, són performances espontànies i imperceptibles que constitueixen microrelats poètics immersos en la quotidianitat i en què s'interactua amb les ciutadanes i l'entorn.

Subjecte en qüestió

Performance

Amb la performance-instal·lació "Subjecte en qüestió" l'artista busca qüestionar el llenguatge de les imatges.

Urko Gato a La Posta

Performance

La capacitat d'Urko per representar les seves vivències personals mitjançant cançons, vídeos, performances, imatges i altres models de creacions artístiques, encaixa perfectament amb la defensa de l'art com a camp d'acció per a la millora social, cosa que aquí defensem.