TARQUIM/ Gènere: Fang

Performance

TARQUIM és fang depositat en els camps per les riuades. És el fang que apareix en les vores dels arrossars, emmotlable i tou, fusió d'aigua i terra amb nutrients en diferents estats de descomposició. Ens porta a una gamma de textures i colors única, aportant a les séquies de l'Albufera una dimensió enquadrada alhora que salvatge. És espai limítrof entre mar i dos aigües dolces, amb barrancs i rambles al voltant.

“En l’abisme de la meua ment”. Vídeo i Col·loqui

Performance

Manuela Trasobares és una pintora, escultora, artista fallera, cantant d'òpera i la primera regidora transgènere de la política espanyola. L'artista té una obra artística prolífica i variada, enquadrada en l'art contemporani més transgressor, que bé mereixeria una retrospectiva. Tota la seua obra té un rerefons artístic compromès amb la lluita per la justícia social, la igualtat i la República. Aquesta obra comparteix amb el seu primer llibre Voluntat de Poder una actitud combativa barrejada amb la veritat i realitat de la pròpia artista.

Organismes eficients

Performance

Sessions Individuals d’Osteopatía (1h/sessió). Dimarts 22 febrer de 9 a 12 h a la Fundació La Posta. Laboratori de recerca de la imatge. Dins del marc de l’exposició “Saps com disposar d’un cos? V"

IP29 òpera incidental / Variacions sobre el plànol

Performance

Continuem amb la sèrie "Silenci" que desenvolupa Norberto Llopis Segarra en col·laboració amb Miguel Ángel Baixauli i Fundació La Posta, ara amb la participació de Rafael Tormo Cuenca, en el marc de "Variacions sobre el plànol" comissariat per Juan Luis Toboso i Angela Montesinos, de la línia de programació IVAM Produeix. Ara: IP29 ÒPERA INCIDENTAL

Posada en qüestió / Variacions sobre el plànol

Performance

Continuem amb la sèrie "Silenci" que desenvolupa Norberto Llopis Segarra en col·laboració amb Miguel Ángel Baixauli i Fundació La Posta, ara amb la participació de Paula Valero Comín, en el marc de "Variacions sobre el plànol" comissariat per Juan Luis Toboso i Angela Montesinos, de la línia de programació IVAM Produeix. Ara POSADA EN QÜESTIÓ

Des-ús / Variacions sobre el plànol

Performance

“Des-ús”, per Norberto Llopis, en col·laboració amb Miguel Angel Baixauli i la Fundació La Posta, de la línia de programació IVAM Produeix.

Silenci / Variacions sobre el plànol

Performance

"Silenci" de Norberto Llopis. Un programa en col·laboració amb Miguel Angel Baixauli i la Fundació La Posta dins el cicle Variacions sobre el plànol, comissariat per Juan Luis Toboso i Ángela Montesinos, de la línia de programació IVAM Produeix.

Gala La Erreria: Un Toc de Rosa

Performance

El col·lectiu d'art queer La Erreria (House of Bent) presenta una celebració lúdico-festiva per marcar el seu 9 aniversari amb la performance "Bent Love" (amor retort) de Graham Bell Tornado.

Mirona Mirada

Performance

El grup WDC format per: Walker Citizen (Elia Torrecilla), Damian von Rosemarín (Pepe Romero) i Camomille de Rodríguez (Almudena Millán), realitzen des de l'any 2015 "Accions desapercebudes" que, hereves dels "Street Works" realitzats a la fi de els seixanta a NY, són performances espontànies i imperceptibles que constitueixen microrelats poètics immersos en la quotidianitat i en què s'interactua amb les ciutadanes i l'entorn.

Subjecte en qüestió

Performance

Amb la performance-instal·lació "Subjecte en qüestió" l'artista busca qüestionar el llenguatge de les imatges.