Mirona Mirada

Identitat, memòria i consum són les qüestions que es plantegen en el performance “Mirona Mirada” del grup WDC que es realitzarà el proper dimecres dia 12 a la 20.00 hores a la Fundació La Posta, en el marc de l’exposició “poètiques museari: art i provocació des de la diversitat sexual”, que es desenvolupa entre el 18-06-2017 i el 16-07-2017, i en la qual Pepe Romero participa amb l’obra: “Memòries: collage 1″, 93×104 cm, collage.

El grup WDC format per: Walker Citizen (Elia Torrecilla), Damian von Rosemarín (Pepe Romero) i Camomille de Rodríguez (Almudena Millán), del Laboratori de Creacions Intermèdia, Departament d’Escultura, Universitat Politècnica de València, realitzen des de l’any 2015 “Accions desapercebudes” que, hereves dels “Street Works” realitzats a la fi de els seixanta a NY, són performances espontànies i imperceptibles que constitueixen microrelats poètics immersos en la quotidianitat i en què s’interactua amb les ciutadanes i l’entorn.