Inauguració de la Fundació La Posta

Inauguració de la seu de la Fundació La Posta al carrer Pintor Fillol, 2, de València, el 13 de novembre de 2014. En els parlaments el Sr. Romà de la Calle, president del Patronat de la Fundació, el Sr. Ricard Huerta, director de l’Institut Universitari de Creativitat i Innovacions Educatives, organitzador del Congrés Internacional sobre Educació Artística i Diversitat Sexual (EDADIS), que ha produït l’exposició “L’Aula Invertida. Estratègies Pedagògiques i Pràctiques Artístiques des de la Diversitat Sexual”, actualment en exhibició, així com el Sr. Luis Noguerol, del Comitè organitzador d’aquest Congrés. Va obrir l’acte Joan Fabuel, Comissari Resident de la Fundació La Posta, que després d’unes paraules recordant a tots els integrants de l’equip La Posta, va donar la paraula a Romà de la Calle; i es va tancar l’acte amb unes paraules de Maria Tinoco, coordinadora de sala de la Posta i comissària de l’exposició que estarà oberta al públic fins al pròxim 13 de desembre.