Tancat per vacacions

Durant l’estiu la Fundació La Posta – Laboratori de reserca de la imatge tanca la seua porta, tot i que no s’atura l’activitat.

Durant aquest temps farem una anàlisi del que ha suposat l’última temporada d’activitats i exposicions de La Posta.

Us esperem en el pròxim curs.

Hem habilitat la web per a donacions. Fundació La Posta és una entitat sense ànim de lucre, de caràcter cultural, orientada a la investigació i divulgació de l’art contemporani, que desenvolupa les seves activitats gràcies al suport d’entitats públiques i privades, la Universitat i donacions particulars. Però qualsevol persona pot ajudar-nos a seguir desenvolupant la nostra tasca. Tu mateix pots ajudar-nos fent una donació. A més hi ha regal. Pots veure tots els detalls aquí.