Taller “Sintonia de Colors”

El diumenge 4 de febrer a les 11:00 h taller “Sintonia de Colors”, orientat a treballar de forma oberta amb la comunitat a través de la metodologia creada per Arno Stern, amb la intenció de crear espais de lliure expressió de l’individu i promovent la creació lúdica a través de la pintura.

A l’espai de la Fundació La Posta les parets estaran completament cobertes amb paper, de manera que cada assistent comptarà amb un espai personal dins del llenç que pot ser il·limitat segons la necessitat de cadascú. Al centre de la sala estarà situada la taula-paleta, aquesta suposa l’espai de trobada entre els participants on compartir materials, pinzells i colors.

Aquesta activitat estarà guiada per Tamara Guerrero, que acompanyarà els assistents conduint el procés i creant un espai en el qual experimentar, proporcionant un lloc en el qual els participants podran treballar tant de manera individual com col·lectiva.

L’activitat serà gratuïta sota inscripció prèvia enviant un correu a

Tamara Guerrero Mechó va estudiar Treball Social, dedicant-se durant deu anys a això. Posteriorment, es va interessar per les pedagogies lliures en l’educació participant d’una manera activa en tres projectes d’aquest tipus al llarg de sis anys. Des de fa un any desenvolupa l’activitat Sintonia de Colors, dins de l’enfocament d’educació, creadora a través de la pintura, inspirat en el model d’Arno Stern, al centre d’Arts La Pina Submarina, situat al barri de Benimaclet a València.

LABi és un projecte del Màster en Fotografia de la UPV, en col·laboració amb Fundació La Posta, coordinat per un equip d’alumnes. És un espai d’experimentació i investigació de noves vies d’estudi i comprensió de la imatge, en connexió amb les necessitats ciutadanes.

Coordinació de LABi:

• Paloma Saguez