Seminari sobre Cinema Processual

Cinema Processual

A partir d'una pel·lícula que Miguel Ángel Baixauli està realitzant amb Miguel Morey, anomenada Veure no és parlar, en aquest seminari realitzarem una experiència d'exposició pública d'aquest procés fílmic. A la primera sessió Miguel Morey oferirà una xarrada que serà filmada per incloure al film, i l'endemà Miguel Ángel Baixauli i María José Martínez de Pisón exposaran el marc teòric del "cinema processual" i els procediments pràctics que s'estan posant en obra en aquesta col·laboració.

Processual Cinema

Cinema Processual

Dintre del pla d'activitats de la Fundació La Posta es planteja com un dels apartats dotats de singularitat pròpia, el relatiu al Processual Cinema. Donades les seves especials característiques, podrà desenvolupar-se en unes dates determinades dins de la programació d'activitats i exposicions de la Fundació La Posta, o bé pot creuar transversalment tota la programació, no només pel que fa a calendari sinó també pel que fa a continguts.