poètiques museari: art i provocació des de la diversitat sexual

Dins de les activitats de Mostra La Ploma/festival internacional de cinema i cultura per la diversitat sexual, de gènere i familiar, organitzada pel Col·lectiu Lambda, té lloc l’exposició “Poètiques Museari: Art i Provocació des de la Diversitat Sexual”, que mostra l’activitat expositiva durant el segon any d’exposicions temporals a Museari www.museari.com

L’exposició compta amb una peça de cada artista dels qui han exposat a l’entorn online “Museari. Museu de l’Imaginari” des de juny de 2016 fins a juliol de 2017: Moisés Mahiques, Joel Mestre, José Manuel Guillén, Pepe Romero, Maribel Doménech, Daniel Tejero, Abel Azcona, Anna Ruiz Sospedra, Giovanni Nardin, Olga Olivera-Tabeni, Alex Flemming, Ana Navarrete i Mar C. Llop.

Al voltant de l’exposició s’ha programat una sèrie d’activitats que tindran lloc a la Fundació La Posta:

1. Diumenge 18 de juny de 2017, a les 20:00h, inauguració de l’exposició. Performance de l’artista Abel Azcona.
  2. Dijous 22 de juny de 2017, a les 20:00h, visita comentada amb el Col·lectiu Lambda.
  3. Dijous 6 de juliol de 2017, a les 20:00h, xerrada col·loqui amb artistes, educadors/es, periodistes i activistes LGTB.
  4. Dimecres 12 de juliol de 2017, a les 20:00h, performance “Mirona Mirada” del Grup WDC, del Laboratori de Creacions Intermedia, Departament d’Escultura, Universitat Politècnica de València.
  5. Diumenge 16 de juliol de 2017, a les 20:00h, celebració del segon aniversari de Museari: Festa de Comiat, amb actuacions i entrega dels Premis MUSEARI 2017 a:
  • - Carmen Calvo.
  • - Pepe Miralles.
  • - Lambda.

El llistat complet de les obres que estaran en exposició és:

• - Moisés Mahiques. “White flight (2)”. Gouache, llapis i tinta sobre paper. 70×100 cm.
  • - Joel Mestre. “Vaina”. “Walden 4″. Fotografia i tècnica mixta.
  • - José Manuel Guillén Ramón. “Observadores y pez rojo”. Collagraph. 56,5×75 cm.
  • - Pepe Romero. “Memorias: collage 1”. 93×104 cm. Collage.
  • - Maribel Doménech. “Fer-se fosc”. Fotografia.
  • - Daniel Tejero. “Bastón”. Fotografia.
  • - Abel Azcona. “Juegos de Cama”. Fotografia. 100×70 cm. 2015.
  • - Anna Ruiz Sospedra. “Calígula-Venus”. Caixa objecte per interactuar. 40x40x40 cm. Sobre estructura de 150 cm.
  • - Giovanni Nardin. “KIU Kid de Inquietud Urbana”. Fusta retallada i tela. 60×80 cm.
  • - Olga Olivera-Tabeni. “Negra bugada”. 3 peces de dimensions 140×160 cm. Impressió digital sobre Voile.
  • - Ana Navarrete. “LPRS. 1970-1995”. Audiovisual. 2017.
  • - Alex Flemming. “Sem título. Série Bodybuilders”. Tinta acrílica sobre foto sobre PVC. 55×75 cm. Crèdits de la imatge: Henrique Luz.
  • - Mar C. Llop. “Construccions identitàries”. Llibre imprès amb fotografies.
  • - Ricard Huerta. “Ecce Homo d’après Joan de Joanes. Sèrie Sants de la Meua Devoció”. Pintura acrílica sobre llenç. 81×100 cm.
PUBLICACIONES RELACIONADAS val

Mirona Mirada. Notes a posteriori