Públics per Vindre (II)

Cinema per Vindre

Públics per vindre consistirà en una sèrie de sessions de treball del grup d'espectadors i participants a les activitats de Cinema per vindre 2017, que passen a elaborar els seus propis treballs fílmics; sessions d'un Taller de Públics per vindre (II) que es desenvoluparan durant el mes de maig a la Fundació La Posta. La culminació del procés serà la presentació pública dels treballs resultants el dia 27 de maig, a les 20h, a la mateixa Fundació La Posta.

CINEMA PER VINDRE 2017. Autories, col·lectius, comunitats i processos fílmics

Cinema per Vindre

Cinema per Vindre sorgeix fa cinc anys amb l'objectiu d'activar una comunitat d'agents, individuals i col·lectius, al voltant del cinema i la imatge contemporània. Comunitat més o menys efímera, vinculada cada vegada a l'esdeveniment de la seva pròpia emergència però que insisteix i subsisteix en el temps.

Política(ques) d’un cinema (per vindre)

Cinema per Vindre

En la IV edició de CINEMA PER VINDRE, celebrada al febrer i març de 2016, es van plantejar a la secció d'IMATGE una sèrie de tres diàlegs a dos nivells: diàlegs entre pel·lícules actuals i pel·lícules de la modernitat fílmica, i diàlegs entre cineastes convidats i persones d'altres camps disciplinaris. Totes les pel·lícules escollides tenen un marcat caràcter polític, amb la qual cosa es va establir una pràctica dialògica amb els processos polítics com a element articulador. A més, als cineastes convidats, se'ls van realitzar una sèrie d'entrevistes filmades en què es va dialogar fonamentalment sobre la política al cinema contemporani.