Taller “Assercions i Contradiccions en els processos participatius”

Dissabte 9 de maig a la Fundació La Posta, segona jornada del taller teòric-pràctic “Assercions i Contradiccions en els processos participatius” en què s’aborda els fonaments, dubtes i contradiccions de la participació tal com es concep i s’aplica en l’actualitat. La primera jornada es va dur a terme a la Facultat de Belles Arts. Organitzat per Mijo Miquel (Departament d’Escultura), Universitat Politècnica de València. Amb la participació de Miquel Àngel Baixauli (“Practiques instituents i institucions monstre”), David Estal (“Ficció i folklore de la participació”), Mijo Miquel (“Contra la participació”), La Dula Estudi, a càrrec de Lluís Benlloch (“Processos i metodologies de la participació: enfocaments, escenaris i límits”) i Lletra Salvatge, a càrrec de Víctor Navarrete (“Sacralització, racionalització i secularització de l’espai urbà”). A la Fundació La Posta es durà a terme una petita introducció a les dinàmiques participatives per grups i posada en pràctica per grups al mateix barri del Carme, per la qual cosa s’efectuarà un mapejat, derives audiovisuals al barri, pensaments caminant i entrevistes. En tornar, posada en comú de les activitats realitzades, resultats i conclusions finals.

Assistiran Carmelo Gabaldon, José Juan Martínez, Maria De Les Elas, Migue Martínez García, Álvaro dels Àngels, Alfonso Legaz, Anna Camps Climent, Óscar Mora i 17 amics més.