Trames Feministes

Fundació La Posta té l’honor de presentar Trames Feministes, una producció de LABi, un grup d’estudiants del Màster en Fotografia, Art i Tècnica de la Universitat Politècnica de València.

Trames feministes busca generar una reflexió al voltant de diverses propostes d’art tèxtil procedents de dones artistes i/o artesanes, per a això reuneix peces de les creadores Teresa Lanceta, Bia Sants, Miriam Martínez Guirao, el projecte artístic col·lectiu CraftCabanyal, Anabel Mateo i Jessica Espinoza.

En Trames Feministes hem reunit treballs de dones artistes i creadores que filen relats amb agulles, fibres i teles, tant a nivell tècnic com simbòlic, que ens narren experiències des d’alló privat i íntim, com la sanació, la contenció, la llar, per expandir-se a alló públic i la necessitat de relacionar-nos amb la natura i tramar xarxes amb altres persones mitjançant processos de costura col·lectiva.

De forma complementària a l’exposició, es planteja la instal·lació efímera Enquire Project d’Eva Viera, a les parets exteriors de La Posta. Es tracta d’una sèrie de retrats fotogràfics de dones que es contraposen als cànons de representació estereotipats d’alló femení.