Taller Graffiti digital

Conferències

El proper diumenge 7 de maig a les 18h, LABi (Laboratori de pensament, creació i difusió de la imatge) organitza un taller dirigit per l'arquitecte i artista tunisià Khairi Jemli. Aquest taller, que comptarà amb la participació dels grafiters valencians Juzfu, Captus i Fuelle, consistirà en apropar el públic a noves maneres d'entendre i crear art urbà gràcies a la tecnologia.

2009. Guillain-Barre

Conferències

Fundació La Posta participa a FICAE 3 al bloc "Espais de Reflexió", amb la Conversa(c)ció "2009. Guillain-Barre" amb Pepa L. Poquet i Pep MIralles.

La Visibilitat Trans en la Història. Conferència

Conferències

En el marc de l'exhibició d'una nodrida mostra de treballs "Museari: Estètiques de la Diversitat Sexual" a la seu la Fundació La Posta, tindrà lloc la conferència de Germán Navarro Espinach "La Visibilitat Trans en la Història" el 23 de juny a les 20.00 hores. Els itineraris d'algunes persones trans en la història i certs mites relacionats amb la fusió dels éssers humans amb altres animals comencen des de la més remota antiguitat, època en la qual un únic gènere era l'expressió de la perfecció.