Els bons xics, Paupac Azul

Screening

L'exposició "Col·lectius en el cub blanc", a la seu de la Fundació La Posta, ens ha permès tenir una experiència dels treballs de Left Hand Rotation, SomosNosotros, Cinematrueque i Paupac Blau, envolvent i fins a cert punt matèrica. Acabada l'exposició podeu seguir gaudint d'aquests treballs al web, d'una altra manera, a través de la pantalla de plasma o del monitor LCD, una experiència típicament digital.


Deriva 001, Cinematrueque

Screening

L'exposició "Col·lectius en el cub blanc", a la seu de la Fundació La Posta, ens ha permès tenir una experiència dels treballs de Left Hand Rotation, SomosNosotros, Cinematrueque i Paupac Blau, envolvent i fins a cert punt matèrica. Acabada l'exposició podeu seguir gaudint d'aquests treballs al web, d'una altra manera, a través de la pantalla de plasma o del monitor LCD, una experiència típicament digital.


Res a guanyar, res a perdre, SomosNosotros

Screening

L'exposició "Col·lectius en el cub blanc", a la seu de la Fundació La Posta, ens ha permès tenir una experiència dels treballs de Left Hand Rotation, SomosNosotros, Cinematrueque i Paupac Blau, envolvent i fins a cert punt matèrica. Acabada l'exposició podeu seguir gaudint d'aquests treballs al web, d'una altra manera, a través de la pantalla de plasma o del monitor LCD, una experiència típicament digital.


Velocitat Absurda, Left Hand Rotation

Screening

L'exposició "Col·lectius en el cub blanc", a la seu de la Fundació La Posta, ens ha permès tenir una experiència dels treballs de Left Hand Rotation, SomosNosotros, Cinematrueque i Paupac Blau, envolvent i fins a cert punt matèrica. Acabada l'exposició podeu seguir gaudint d'aquests treballs al web, d'una altra manera, a través de la pantalla de plasma o del monitor LCD, una experiència típicament digital.


El Museu com a part del dispositiu cinematogràfic. Mika Taanila in context.

Screening

Amb independència del valor intrínsec de l'obra "The Most Electrified Town in Finland", de Mika Taanila, vista en dOCUMENTA (13) 2012 Kassel (Alemanya), que mostrem en aquest screening, va cridar l'atenció la forma d'exhibició per l'ús del recurs multipantalla, i el que és més important per a nosaltres, per la contextualització del treball cinematogràfic connectant-lo amb una instal·lació en una altra sala que barreja l'exhibició d'una altra pel·lícula de Mika Taamila: "Sommerreise", 2006 (aquest cop mostrada en una micro tv), un documental sobre Erkki Kurenniemi ―científic nuclear, compositor, inventor d'instruments electrònics musicals, cineasta experimental, especialista en robòtica industrial―, que es pugué veure al costat d'objectes corresponents a treballs d'aquest científic artista, així com tecnologia de la informació obsoleta exhibida a manera de restes arqueològiques, tot això en l'Orangerie de Kassel que alberga el Kabinett der Astronomie und Physik.


Públics per vindre i Nous públics

Screening

El 22 de juny es va estrenar a Soy Cámara, el programa del CCCB, l'audiovisual "Nous Públics", en plena coincidència temporal i de continguts amb les activitats de la Fundació La Posta "En els límits 2ª part: Públics per vindre". Va ser des del CCCB des d'on es van posar en contacte amb nosaltres per informar-nos de la feliç coincidència. Hem portat l'audiovisual per al seu visionat pels públics per vindre. No és d'estranyar aquest tipus de coincidències, ja que es tracta d'una de les qüestions clau en relació amb la immersió audiovisual a què ens sotmet l'entorn multipantalla en què es produeix la nostra experiència vital avui en dia.


Preludi a l’apocalipsi, #SharedDish, Tout la du monde

Screening

Durant la quarta setmana de "En els límits", del 27 al 30 de maig, s'han vist els treballs: - Preludi a l'Apocalipsi, de Nacarid López. - #SharedDish i Tout la du monde, de Juan Carlos Rosa Casasola. Alguns d'aquests treballs han estat enviats per els autors a internet i són públics. Aquí podeu seguir gaudint d'ells.


I Stay I Remain, Luz, Infección

Screening

Durant la segona setmana de "En els límits", del 13 al 16 de maig, s'han vist els treballs: - I Stay I Remain, d'Alejandra Bueno. - Llum, de Germán Torres - Infecció, de Patricia Cadavid. Alguns d'aquests treballs han estat enviats per els autors a internet i són públics. Aquí podeu seguir gaudint d'ells.


La sonda Pioneer, Irreal Time. The Nature Times, Halfway part1

Screening

Durant la primera setmana de "En els límits", del 6 al 9 de maig, s'han vist els treballs: - La sonda Pioneer, de Yas - Irreal Time. The Nature Times, del grup d'art Manusamo & Bzika. - Halfway part1, de Lucía Montero. Alguns d'aquests treballs han estat enviats per els autors a internet i són públics. Aquí podeu seguir gaudint d'ells.


Kim Schoen, Huillet & Straub i les condicions òptimes per a l’experiència cinematogràfica

Screening

A la Fundació La Posta estem reflexionant sobre les condicions òptimes per a una experiència cinematogràfica autèntica en el visionat de cinema polític. En aquests moments en pantalla els treballs d'Aitor Lajarín, La Charca (The Pond), 2015, 10 '04' ', i de Kim Schoen, Have You Never Let Someone Else Be Strong ?, 2012, 21' 30 '', i Second Oldest Amusement, 2011, 7 '32' '.