Transitant fronteres. Activitats paral·leles

Col·laboracions

En el marc de l'exposició "Transitant fronteres", organitzada per LABi (Laboratori de pensament, creació i difusió de la imatge), un projecte del Màster en Fotografia, Art i Tècnica de la Universitat Politècnica de València en col·laboració amb Fundació La Posta; amb treballs d'Odette Fajardo, Anita Pouchard Serra, Marina Álvarez-Dardet (per a MAKUN d'Emilio Martí López), Fermín Jiménez Landa, Esmeralda Pérez Tamíz i Anja Krakowski; s'han organitzat un seguit d'activitats paral·leles:

Trames Feministes. Activitats paral·leles

Col·laboracions

En el marc de l'exposició "Trames Feministes", amb treballs de Teresa Lanceta, Bia Sants, Miriam Martínez Guirao, el projecte artístic col·lectiu CraftCabanyal i Anabel Mateo; amb la participació especial d'Eva Viera; organitzada per l'equip Labi, un grup d'estudiants del Màster en Fotografia, Art i Tècnica de la Universitat Politècnica de València, en col·laboració amb la Fundació La Posta, es va a desenvolupar un conjunt d'activitats paral·leles:

Llocs suspesos. Activitats paral·leles

Col·laboracions

En ocasió de l'exposició "Llocs suspesos. Revitalitzant identitats urbanes", que inclou la participació dels i les artistes Pepa L. Poquet i Pau Figueres, juntament amb el taller March, durant aquest mes de febrer s'han organitzat un conjunt d'activitats paral·leles, tot el qual ha estat organitzat per l'equip LABi, un grup d'estudiants del Màster en Fotografia, Art i Tècnica de la Universitat Politècnica de València, en col·laboració amb la Fundació la Posta.

Fundació La Posta acreditada per SBB Nederland per a l’entrenament d’estudiants de MBO Utrecht Event Academie

Col·laboracions

Fundació La Posta ha estat acreditada per SBB Cooperation Organisation for Vocational Education, Training and the Labour Market ―el organisme governamental holandès que supervisa les pràctiques d'estudiants holandesos a l'estranger―, per a rebre estudiants en pràctiques que van a seguir programes d'entrenament, en el present cas procedents de MBO Utrecht Event Academie.

Pertinència

Col·laboracions

El proper diumenge 15 d'abril presentem en LABi un esdeveniment en format Pop-Up on es mostrarà el projecte "Pertinència" de Rodolfo Muñoz A.

C o n t r a

Col·laboracions

Organitzat pel LABi, un esdeveniment en format Pop-Up on es mostrarà el projecte "Contra" de Miguel A. Sislian Suez (projecte en procés que compta amb la col·laboració Rubén Quintanilla Lahiguera).

Tallers Emergents

Col·laboracions

Durant aquesta primavera, entre el 24 de març i el 4 de maig, a la Fundació La Posta - Centre de Recerca de la Imatge, fins a 4 tallers que coincideixen que han merescut el suport del programa Emergents - Estratègia d'Innovació Social al Territori de la Universitat de València - Vicerectorat de Cultura i Igualtat, en col·laboració amb l'Ajuntament de València - Regidoria de Joventut.

Taller de Cianotípia

Col·laboracions

El dissabte 24 de març, a les 11h, organitzat per l'equip del LABi, al marc del programa EMERGENTS de la Universitat de València amb la col·laboració de l’Ajuntament de la ciutat, el Taller de Cianotípia a càrrec de Silvia Giménez.

Ser Dona

Col·laboracions

Aquest cap de setmana, en ocasió del Dia Internacional de la Dona, a la Vitrina de La Posta "The Woman Being" ("Ser Dona").