LABi

Col·laboracions

El LABi (Laboratori de pensament, creació i difusió de la imagtge) s'erigeix com un espai en el qual poder experimentar i investigar noves vies d'estudi i comprensió de la imatge en connexió amb les necessitats ciutadanes.

Urko Gato a La Posta

Col·laboracions

La capacitat d'Urko per representar les seves vivències personals mitjançant cançons, vídeos, performances, imatges i altres models de creacions artístiques, encaixa perfectament amb la defensa de l'art com a camp d'acció per a la millora social, cosa que aquí defensem.

Política(ques) d’un cinema (per vindre)

Col·laboracions

En la IV edició de CINEMA PER VINDRE, celebrada al febrer i març de 2016, es van plantejar a la secció d'IMATGE una sèrie de tres diàlegs a dos nivells: diàlegs entre pel·lícules actuals i pel·lícules de la modernitat fílmica, i diàlegs entre cineastes convidats i persones d'altres camps disciplinaris. Totes les pel·lícules escollides tenen un marcat caràcter polític, amb la qual cosa es va establir una pràctica dialògica amb els processos polítics com a element articulador. A més, als cineastes convidats, se'ls van realitzar una serie d'entrevistes filmades en què es va dialogar fonamentalment sobre la política al cinema contemporani.

Taller “Assercions i Contradiccions en els processos participatius”

Col·laboracions

Dissabte 9 de maig a la Fundació La Posta, segona jornada del taller teòric-pràctic "Assercions i Contradiccions en els processos participatius" en què s'aborda els fonaments, dubtes i contradiccions de la participació tal com es concep i s'aplica en l'actualitat.

L’Aula Invertida. Estratègies pedagògiques i pràctiques artístiques des de la diversitat sexual

Col·laboracions

Amb motiu del Congrés Internacional sobre Educació Artística i Diversitat Sexual (EDADIS) que se celebrarà els dies 13 i 14 de novembre a la Facultat de Magisteri de la Universitat de València, i amb l'objectiu d'oferir una reflexió plural que aprofundeixi en la relació entre la pedagogia artística i la diversitat sexual, el Grup de Recerca FIDEX (Figures de l'Excés, Polítiques del Cos) transformarà la sala d'exposicions de la Fundació La Posta en una aula invertida, un espai de debat entorn del trinomi sexe, gènere i sexualitat més enllà de els convencionalismes dicotòmics heteronormatius.